Waren jullie ons kwijt? - Reisverslag uit Jerevan, Armenië van Stiching Pijnackernaren Helpen Armenie - WaarBenJij.nu Waren jullie ons kwijt? - Reisverslag uit Jerevan, Armenië van Stiching Pijnackernaren Helpen Armenie - WaarBenJij.nu

Waren jullie ons kwijt?

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Stiching Pijnackernaren Helpen Armenie

07 September 2011 | Armenië, Jerevan

Al drie dagen na de aangekondigde vertrekdatum, en nog geen verslag op .waarben jij nu. Waar zit de SPHA eigenlijk?

Flinke vertraging op Schiphol al zorgde ervoor dat we ons aansluitende vliegtuig in Wenen misten. Vluchten naar Yerevan zijn er niet veel, dus dat werd kiezen tussen over Moskou vliegen en de volgende dag aan het eind van de dag versleten in Yerevan aan te komen, of in Wenen op kosten van de vliegtuigmaatschappij een hotel te nemen en er in Wenen het beste van te maken. Het eerstvolgende vliegtuig ging pas 24 uur later. Het werd een dagje gedwongen Wenen.

Maria in Armenië gebeld, die moest meteen het hele programma omgooien en wij lieten ons door Frans Lettinga, die tot ons grote geluk kind aan huis was in Wenen, de mooiste Weense plekjes zien, terwijl Maria puzzelde aan een nieuw, volgepropt programma.

• 07 September 2011 - 18:36

Theun En Licia:

Wat vervelend zoveel vertraging, hopelijk gaat de reis verder goed.
    groetjes Theun en Licia

• 08 September 2011 - 21:38

Sandra:

Ik dacht al waar blijven de berichten.
    Jammer dat jullie nu een dag minder in Armenië hebben.

• 03 Oktober 2011 - 12:15

Arand Hovakimian:

Wat een mooie trip met mooie doelstellingen in Armenië. Volgende keer gewoon met Armavia vliegen, elke zondag direct vanuit Schiphol op Yerevan. Nooit vertragingen en overstappen. Alle bagage komt altijd aan en prijs is helft goedkoper. Je krijgt alleen geen airmiles en Armeense stuwardessen lachen minder.

Stiching Pijnackernaren Helpen Armenie

De Stichting Pijnackernaren Helpen Armenië is gedurende het hele jaar bezig met fondsenwerving voor mensen in Armenië die dat hard nodig hebben. Elk jaar gaat de groep een week op eigen kosten naar het land om lopende en/of afgeronde projecten te bekijken en nieuwe projecten te beoordelen. Dit jaar bestaat de groep uit Piet en Anja van Daalen, Henny Bos en zijn dochter Aline, Jan en Inka van der Stoep, Sjaak Oudshoorn en Linda Vaandering. Namens de Lions Pijnacker-Nootdorp, die enige tijd geleden voor een forse donatie hebben gezorgd, reist Frans Lettinga mee.

Actief sinds 28 Juli 2010
Totaal aantal bezoekers 20059