Armenie 2011 - Reisverslagen van Stiching Pijnackernaren Helpen Armenie - WaarBenJij.nu Armenie 2011 - Reisverslagen van Stiching Pijnackernaren Helpen Armenie - WaarBenJij.nu

Armenie 2011

Welkom om het reisdagboek van de Stichting Pijnackernaren Helpen Armenië. We proberen deze week elke dag een update te maken van de projecten die we bezoeken, als internet ter plekke wil meewerken ten minste.

12 September 2011

07 September 2011

Eerste volle 'werk'dag in Armenië
Stiching Pijnackernaren Helpen Armenie

De Stichting Pijnackernaren Helpen Armenië is gedurende het hele jaar bezig met fondsenwerving voor mensen in Armenië die dat hard nodig hebben. Elk jaar gaat de groep een week op eigen kosten naar het land om lopende en/of afgeronde projecten te bekijken en nieuwe projecten te beoordelen. Dit jaar bestaat de groep uit Piet en Anja van Daalen, Henny Bos en zijn dochter Aline, Jan en Inka van der Stoep, Sjaak Oudshoorn en Linda Vaandering. Namens de Lions Pijnacker-Nootdorp, die enige tijd geleden voor een forse donatie hebben gezorgd, reist Frans Lettinga mee.